30 000 працівників медичної сфери взяли участь у наймасштабнішому в Україні онлайн конгресі

190

У IV-у Міжнародному конгресі з інфузійної терапії, який цього року пройшов в онлайн форматі, взяло участь 30 тисяч мед. працівників із 8 країн світу. Організатор «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України» став першою державною установою в Україні, що провела захід такого масштабу онлайн. Успіх проведення медичного заходу є яскравим прикладом ефективного використання сучасних технологій для цифрової трансформації медичної галузі.

Інфузійна терапія сьогодні є одним з найважливіших лікувальних методів, призваних вирішувати широкий спектр медичних завдань. Жодна з сучасних методик інтенсивної терапії і реанімації не обходиться без застосування інфузії, а також як звичайну терапію, так і реабілітацію важко на сьогодні уявити без інфузії. Кожних 4 роки Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України за підтримки компанії «Юрія-Фарм» проводить конгрес з інфузійної терапії, об’єднуючи спеціалістів більш ніж з 30 різних галузей медицини, спікерів та учасників з різних країн світу для обміну актуальними знаннями, практиками та досягненнями.

До 2020 року конгрес завжди проводився в офлайн форматі. В умовах карантинних обмежень організатори почали шукати альтернативну версію проведення заходу для декількох десятків тисяч людей.

Завдяки сприянню титульного спонсора фармацевтичної компанії «Юрія-Фарм» та заручившись технологічною підтримкою міжнародного it-партнера SMART business та Microsoft Україна, організатори провели дводенний конгрес на цифровій платформі. Для проведення конференції  «Юрія-Фарм» сумісно із SMART business побудували екосистему з 5 продуктів, ядром котрої став Microsoft Dynamics 365 Marketing. Розроблене рішення дозволило вести персональну комунікацію з 30 000 учасниками у 8 країнах, транслювати паралельно 9 тематичних відеопотоків, а також забезпечило кожного учасника особистим кабінетом для активної участі у конгресі. Завдяки можливості швидкого масштабування, веб-сайт на хмарій платформі Azure забезпечив безперебійну роботу та доступ до контенту 100 000 вдівідувачам (з різних девайсів).

Організатори зазначають, що використання цифрових інструментів допомогло не тільки успішно провести конгрес, але й залучити більшу аудиторії. Минулий конгрес, що проходив у 2016 році, був вдалим — участь взяло близько 3 тисяч лікарів, серед  яких понад 500 медичних сестер  та 40 кандидатів медичних наук. Цього року переведення заходу в онлайн режим відкрило можливість учасникам, які раніше не могли долучитися до спільноти через географічні бар’єри.

«Коли цього року нам вдалось зібрати 30 тисяч учасників у режимі онлайн, котрі брали активну участь у дискусіях — це перевершило наші найсміливіші очікування. І ми цим дуже пишаємося. Такі події не тільки несуть нові знання, а й мотивують учасників на самоосвіту, розвиток, демонструючи необхідність йти в ногу з часом і відповідати міжнародним науково-практичним стандартам», — цитує Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України.

“Спільно зі всіма партнерами нам вдалося створити площадку для комунікації лікарів, які на передовій рятують життя, та науковців з України та світу, які були готові ділитися новітніми і прикладними відкриттями, в тому числі й найгострішої проблеми COVID–19. А головне – зробити цей процес максимально зручним і доступним кожному практикуючому лікарю, забезпечити вчасний зворотний зв’язок та участь у дискусіях. 145 доповідей прослухали працівники медичної сфери з таких країн світу: України, Казахстану, Таджикистану, Грузії, Молдови, Азербайджану, Узбекистану, Киргизстану, отримавши доступ до нової інформації та практик. Матеріали конгресу стали навчальним посібником для всіх зацікавлених осіб і були викладені у вільний доступ», — коментує Юрій Маркевич, директор з управління взаємовідносинами з клієнтами компанії «Юрія-Фарм».

«Вважаю на сьогодні разом із партнерами ми змогли надати медичній спільноті рішення, яке дозволяє обмінюватися спеціалізованими інноваціями в сфері медицини за допомогою якісного пропрацювання it-стратегії та діджиталізації процесів. Це дало можливість відвідати конгрес не лише кожному четвертому лікарю України, але й численній кількості лікарів з сусідніх держав, якісно підсиливши загальний рівень освіченості», продовжує Олександр Малиця, керівник напрямку IT-архітектури компанії «Юрія-Фарм»

«Організація заходу такого масштабу — це комплексна, багаторівнева задача. Наша компанія виконала роль помічника та консультанта на кожному кроці реалізації: від пошуку архітектурного рішення до його кастомізації та активної першої лінії підтримки під час проведення конгресу. Усі налаштування відбувались в Dynamics 365 Marketing, а персональні комунікації велися через sms, Viber меседжі, Viber чат-бот (рішення GMSU Messaging Services). Для зручності користувачів було створено особистий кабінет на базі нашої власної розробки – рішення SMART HCM & LMS, частиною якого є портал для дистанційного навчання. Це дало можливість усім 30 тисячам учасників вільно комунікувати в одному цифровому просторі, ставити питання, долучатися до інтерактиву та обговорень. Лікарям – комфортно планувати свій день і переглянути записи доповідей ще протягом двох тижнів, а по завершенні – автоматично згенерувати сертифікат на основі отриманих балів», – ділиться керуючий партнер компанії SMART business Наталія Онищук.

«Зараз час величезних викликів та змін для галузі охорони здоров’я. Фактично, медичним установам, та всім хто працює в індустрії, необхідно у стислі терміни впроваджувати інновації, покращувати сервіс для пацієнтів, створювати нові інструменти взаємодії, підвищення кваліфікації та обміну досвідом. Цифрові технології дають можливість кожній організації досягати більшого. Ми раді, що в Україні є досвідчені партнери, які готові допомагати реалізувати проєкти цифрової трансформації як організаціям, які критично важливі для кожного з нас сьогодні, так і для компаній, які шукають та впроваджують нові інструменти, які підвищують конкурентоздатність», — прокоментував Даніїл Біктіміров, менеджер з розвитку партнерів компанії Microsoft у регіоні Центральної та Східної Європи.

Джерело: Прес-служба Microsoft

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я