Неонатологія

453

VZ 13-14_2015_Страница_24_Изображение_0003Останніми роками в Україні значно посилився інтерес до симуляційного медичного навчання. Накопичується певний досвід створення симуляційних центрів — як на базі навчальних закладів, таких як медичні університети, так і на базі лікарняних установ (перинатальних центрів, обласних лікарень, територіальних медичних об’єднань тощо). З урахуванням цього в рамках українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини», за підтримки якої 2013 року створені центри симуляційного навчання у 4 регіонах України, було ініційовано розробку цього посібника.

Книга складається з 2-х частин. У першій розглянуто основні концепції, пов’язані з роботою симуляційних центрів, роль симуляційного навчання у системі медичної освіти та представлений національний і міжнародний досвід впровадження симуляційного навчання. У другій частині описані практичні аспекти створення симуляційних центрів, включно з організаційними, економічними та технічними питаннями, перераховані потрібні ресурси, висвітлено методологію розробки навчальних курсів, проведення навчання й оцінки результатів роботи.

Видання створено спільними зусиллями команди спеціалістів різних галузей медицини та управління охороною здоров’я, які мають досвід організації симуляційного навчання.

Посібник видано українською та англійською мовами.

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я