На що штовхає реклама ліків людей похилого віку?

689

gormonalnyye-tabletki-dlya-pokhudeniya31На це питання відповість FDA, що розпочинає дослідження сприйняття рекламної фармацевтичної інформації (рецептурних препаратів) громадянами віком 60 років і більше.

Саме ця вікова група є найбільшим споживачем ліків, до того ж люди похилого віку частіше дивляться телевізор. Їм буде запропоновано переглянути телерекламу вигаданого препарату для лікування катаракти — спочатку просту, потім більш насичену, та відповісти, як вони її розуміють й до чого вона їх спонукає?

За матеріалами журналу «Фармацевтичний вісник»

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я