Вітаміни Bayer рекламували недобросовісно

492

bayer-cross-at-cologne-bonn-airportФедеральна антимонопольна служба (ФАС) Росії звинуватила фармгігант Bayer і російський телеканал ТНТ у недобросовісній рекламі вітамінів для вагітних «Елевіт® Пронаталь».

«Формулювання, використані в рекламі, містять припущення про те, що в майбутньої дитини вагітної або жінки, яка планує вагітність, можливі вроджені дефекти розвитку, й сприяють створенню у здорової жінки враження необхідності застосування препарату «Елевіт® Пронаталь», — зазначає ФАС.

«Приблизно в одного із 33 новонарод­жених спостерігаються вроджені дефекти розвитку», — повідомляється в рекламному ролику. Для підтвердження цієї тези фармвиробник посилається на дослідження С. Баруа, С. Куізона і М. А. Джунаїда «Додатковий прийом фолієвої кислоти під час вагітності та вплив на стан здоров’я і розвит­ку захворювань», опубліковане в Journal of Biomedical Science в 2014 році. При цьому в статті йдеться про вплив на стан вагітної тільки фолієвої кислоти, тоді як препарат «Елевіт® Пронаталь» містить й інші компоненти. У наступній частині ролика диктор повідомляє: «Елевіт® Пронаталь» на 92% зменшує ризик дефектів нервової трубки плода. Почніть прий­мати «Елевіт®», тільки-но ви вирішили завагітніти». Реклама завершується слоганом: «Елевіт® Пронаталь». Щоб малюк народився здоровим».

Реагуючи на скаргу глядача, ФАС перевірила рекламний ролик і визнала, що він порушує п. 5, 6 ч. 1 ст. 24 ФЗ «Про рекламу», у яких стверджується: реклама лікарських засобів не повинна «містити твердження або припущення про наявність у споживачів реклами тих чи інших захворювань або розладів здоров’я» і «сприяти створенню в здорової людини враження про необхідність застосування об’єкта рекламування».

Тепер ФАС має намір порушити справу щодо представництва Bayer у РФ — АТ «Байєр» про адміністративне правопорушення й оштрафувати компанію-рекламодавця. Телеканал ТНТ зобов’язали припинити показ рекламного ролика.

«Елевіт® Пронаталь» був зареєстрований як лікарський препарат. Він застосовується для профілактики і лікування гіповітамінозу, дефіциту мінеральних речовин і мікроелементів на етапі планування та під час вагітності, після пологів і в період грудного вигодовування.

ФАС не вперше звинувачує Bayer у порушенні закону «Про рекламу». У лютому 2015 року Московське УФАС завело справу з приводу розміщення компанією в журналі реклами приладу для вимірювання рівня глюкози крові — глюкометра «Контур ТС», яка містила твердження, що точність вимірювання приладу становить 97,9%, і це вигідно відрізняє його від інших аналогічних товарів. Однак інший виробник глюкометрів представив УФАС дані, згідно з якими точність вимірювання його приладів перевищує показники глюкометра «Контур ТС».

За матеріалами vademec.ru

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я