Чого чекати від реформи медичної освіти?

842

На засіданні Уряду 28 березня було прийнято три важливі документи, що запустили процес реформування медичної освіти: Постанову «Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів освітнього ступеня магістра за спеціальностями галузі знань «Охорона здоров’я», Постанову «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» та Постанову «Деякі питання проведення міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти у 2018 році».

Зокрема, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» пропонує основні організаційні засади функціонування системи безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я. «Нова система безперервного професійного розвитку забезпечить належний контроль якості атестації фахівців галузі знань «Охорона здоров’я» та підвищить якість медичної допомоги українцям», — стверджують у МОЗ.

А відповідно до Постанови «Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів освітнього ступеня магістра за спеціальностями галузі знань «Охорона здоров’я» у 2018 році атестація магістрів складатиметься з таких компонентів:

  • інтегрованого тестового іспиту «КРОК»;
  • об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту, який перевіряє практичні навички випускника;
  • міжнародного іспиту з основ медицини;
  • іспиту з англійської мови професійного спрямування.

«Запровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту сприятиме підвищенню не лише якості медичної освіти, а й рівня надання медичної допомоги українцям», — переконують у прес-службі КМУ.

Крім того, цього року в усіх вищих нав­чальних закладах буде проведено міжнародне моніторингове оцінювання якості вищої медичної освіти. Це регламентується Постановою КМУ «Деякі питання проведення міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти у 2018 році». Зокрема, студенти мають скласти міжнародний іспит з основ медицини, який надає порівняльні дані та встановлює міжнародний рівень якості для вищої медичної освіти у світі. «Для визначення ключових проблемних питань у галузі та формування напрямів освітньої політики необхідне володіння об’єктивною інформацією про рівень вітчизняної медичної освіти порівняно з рівнем підготовки лікарів в інших країнах. Одним з основних шляхів отримання такої інформації є організація та проведення моніторингових досліджень. Міжнародні моніторингові порівняльні дос­лідження (TIMSS, PIRLS, PISA, CIVIC, ICILS тощо) широко застосовують у сфері шкільної освіти», — повідомляють у МОЗ.

За матеріалами «Урядового порталу» та офіційного веб-сайту МОЗ України

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я