Пацієнти продовжують обирати сімейного лікаря, терапевта чи педіатра, із якими вони воліли б підписати декларацію. Але не всі хочуть звертатися до того фахівця, який протягом багатьох років надавав їм медичну допомогу. Де ж знайти об’єктивну інформацію про лікарів міста? Житомирянам у цьому питанні допомагатиме сервіс оцінки якості роботи лікарів і медичних закладів Revizion.
У липні Revizion представили в амбулаторіях №5 та 6 КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради. Revizion — перший незалежний український сервіс, який здійснює оцінку якості обслуговування на підставі реальних відгуків клієнтів. Він функціонує також у Києві та Львові. На запровадження роботи Revizion міська влада не витратила жодної копійки — безкоштовне підключення всіх медичних установ Житомира до cервісу подарували місту його співзасновники.
Завдяки нововведенню пацієнти відтепер зможуть висловити свої враження від наданих їм медичних послуг та обслуговування. Думка кожного пацієнта обов’язково буде почута — відгуки надходять на електронну пошту головного лікаря медичного закладу. І жоден з них не залишиться поза увагою. На підставі зібраних системою відгуків ухвалюватимуть необхідні управлінські рішення, мета яких — усунення виявлених проблем і підвищення якості обслуговування в майбутньому. Крім того, у такий спосіб буде створено своєрідний рейтинг амбулаторій міста, а певна конкуренція між закладами та лікарями підштовхне їх до розвитку та підвищення якості надання послуг.
Впровадження Revizion у медичних установах допоможе побачити як позитивні, так і негативні сторони їх роботи в цілому, а також кожного працівника зокрема. До речі, поки що на лікарів скарг не було, однак є зауваження, наприклад, до роботи медичного персоналу в реєстратурах.
Залишити свій відгук про медпрацівника чи медичний заклад можна, відсканувавши QR-код
або перейшовши за коротким посиланням з яскравих фірмових наліпок Revizion. Їх можна знайти у вестибюлях медичних закладів і на дверях кабінетів лікарів. За кожним закладом і медичним працівником закріплений індивідуальний QR-код. Відсканувати такі коди з наліпок можна за допомогою спеціального сканера, який міститься в програмах Viber іFacebook на смартфоні, або ж через камеру iPhone (iOS 11).
Усі відгуки щодо сервісу в медичних установах на сайті Revizion відображаються анонімно, але за бажанням пацієнт може відключити функцію «По замовчуванню». Контактні дані особи, яка залишила відгук, доступні лише головному лікарю і тільки для того, щоб він мав змогу детальніше розібратися в обставинах описаної ситуації та вирішити проблему, яка виникла. Лікар же, діяльність котрого не задовольнила пацієнта, не зможе побачити його контактів. Таким чином, система гарантує конфіденційність та убезпечує своїх користувачів від можливого упередженого ставлення медиків.
Наталія ХОМЕНКО, спеціально для «ВЗ», м. Житомир