Голосовий помічник Alexa компанії Amazon.com надаватиме британським користувачам медичні поради, офіційно схвалені Національною системою охорони здоров’я (NHS) країни.
Уряд Великобританії оголосив про партнерські відносини NHS та Amazon. Тепер британські користувачі Аlexa можуть у голосового помічника запитати про здоров’я, наприклад, як вилікувати мігрень або які симптоми вітрянки. Пристрій буде надавати відповідь, взяту з офіційного сайту NHS.
Британське Міністерство охорони здоров’я вважає, що це призведе до скорочення потоку пацієнтів на прийом до лікаря. NHS має серйозні проблеми через брак медичних працівників – хворі іноді місяцями чекають консультації безкоштовного лікаря. За допомогою Alexa обмеженим в русі пацієнтам, або людям з вадами зору буде простіше скористатися консультацією, оскільки заходити в інтернет традиційним способом їм важко.
Раніше Alexa видавала відповіді на питання про медицину, ґрунтуючись на найпопулярніших інтернет-ресурсах.
Однак громадянські захисники прав б’ють на сполох: через голосовий помічник Alexa будуть передаватись персональні дані людей. Представники Amazon стверджують, що дані про медичні запити власників Alexa не будуть передавати третім особам.
Влада Великобританії намагається домовитися про аналогічне партнерство і з іншими компаніями, що мають подібних інтернет-помічників, зокрема, Microsoft.
Британський міністр охорони здоров’я Метт Хенкок заявив, що застосування інноваційних технологій в роботі NHS – це продовження «революції» в системі охорони здоров’я. Це значно зменшить навантаження на дільничних лікарів і аптекарів.
У NHS створений відділ по роботі з електронними технологіями. Працівники нового відділу будуть активно запроваджувати використання IT, наприклад, при виписуванні ліків, і використовувати штучний інтелект для аналізу результатів рентгенівських і УЗД-обстежень.
Джерело: Metro.com.uk