Австралійська комісія із захисту споживачів та конкуренції (далі — ACCC) подала до суду позов проти двох фармацевтичних компаній через неналежний маркетинг знеболювальних препаратів: британської GlaxoSmithKline та швейцарської Novartis. На думку позивачів, фармгіганти заявляли про різні рівні ефективності знеболювальних засобів Osteo Gel і Emulgel, котрі використовують для лікування остеопорозу, хоча насправді їх формули ідентичні. Як зазначив виконавчий директор ACCC Род Сімс, пацієнти були введені в оману. Вони купували Osteo Gel, оскільки вважали його ефективнішим, ніж Emulgel, хоча Osteo Gel коштує набагато дорожче. Так, рекомендована роздрібна ціна Osteo Gel становить 28,99 дол., тоді як Emulgel — 25,99 дол. Крім того, комісія ACCC заявила, що в продажу виявлено упаковки Osteo Gel, вартість яких на 7,5 дол. більша, ніж Emulgel (різниця — близько 30%).
У 2016 році Федеральний суд Австралії підтримав аналогічні звинувачення ACCC проти підрозділу фармацевтичної компанії Reckitt Benckiser щодо недобросовісної реклами лінійки знеболювальних препаратів Nurofen Specific Pain і оштрафував її на 4,5 млн дол. (детальніше про це «ВЗ» писала у №15-16 (1404-1405) від 21.04.2017 р.).
За матеріалами Reuters