Держлікслужба України – за заборону реклами ліків у ЗМІ

1105

1387458859_likiПро це під час прес-конференції заявив глава відомства Олексій Соловйов: «В Україні необхідно суттєво обмежити, а можливо, і заборонити рекламувати лікарські препарати в засобах масової інформації».

Посилаючись на дані Всесвітньої організації охорони здоров’я, голова Держлікслужби України зазначив, що серед причин смертності неправильний і неконт­рольований прийом ліків посідає одне з провідних місць у світі.

VZ_05-06__Страница_02_Изображение_0001«Ми будемо порушувати питання про значне обмеження можливості рекламувати лікарські препарати у ЗМІ. Можливо, ініціюватимемо у Верховній Раді законопроект, який заборонить рекламу ліків у ЗМІ. Щоб обмежити рекламу ліків, потрібно оцінити всі ризики. Наприклад, усі бачили рекламу, де рекламується ферментний препарат, причому в рекламному ролику українські громадяни вчать німецьких, як його застосовувати. Скажімо прямо: якщо безконтрольно застосовувати цей лікарський препарат протягом кількох років, це закінчиться тим, що перес­тане функціонувати підшлункова залоза», — зазначив О.Соловйов.

Також, на думку чиновника, безконтрольне нерегульоване розміщення реклами на телеканалах і в інших засобах масової інформації є одним із факторів високих цін імпортних ліків: «Це не тільки стимулює пацієнта приймати більше (не завжди показаних до застосування) безрецептурних ліків, але і значно збільшує кінцеву вартість цих препаратів для пацієнта», — переконаний О.Соловйов. Він також зазначив: «Тільки в 2013 році фармкомпанії витратили 3,5 млрд грн на рекламу на телебаченні, а це фактично 10% обсягу ринку в грошах , які в підсумку оплачує пацієнт. Близько 50% придбаних без рецепта і без призначення лікаря ліків куплені під впливом реклами».

За повідомленням health.unian.net

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я