Інструкція для лікарів. Як отримати ключ для електронного підпису

2994

Без електронного підпису лікарю не вдасться виписати рецепт у електронній системі. Як його отримати?

Як лікарю отримати ключ для роботи в електронній системі охорони здоров'я

З 1 квітня 2019 року програму рецепти за програмою «Доступні ліки» лікарі зможуть виписувати виключно в електронній системі охорони здоров’я. Право на виписку рецепта матимуть сімейні лікарі, терапевти та педіатри для тих пацієнтів, які підписали із ними декларацію.

Один із етапів виписування електронного рецепту – підписання його Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Раніше він мав назву ЕЦП — електронний цифровий підпис.

Існує два типи КЕП: КЕП фізичної особи та КЕП співробітника організації (юридичної особи).

Якщо для підписання декларації лікарю достатньо мати КЕП фізособи, то для виписки електронного рецепта необхідний лише КЕП співробітника організації.

Ключі КЕП можна безкоштовно отримати від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФС).

Можна скористатися іншими акредитованими центрами сертифікації ключів, які надають такі послуги на комерційній або іншій основі.

Також КЕП можна безкоштовно отримати у своєму банку (деякі з них надають такі послуги безкоштовно.

Повний список акредитованих центрів сертифікації ключів розміщений тут

https://www.czo.gov.ua/ca-registry

КЕП складається з пари ключів: один з них розміщується на офіційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС, в другий (особистий, або закритий) ключ записується на носій, який видається підписувачу.

Важливо! Слід запам’ятати пароль, щоб отримати доступ до свого ключа – його потрібно вводити під час накладання підпису.

Якщо ви забудете пароль – потрібно буде отримувати нові ключі, тому що процедура відновлення не передбачена.

Строк дії ключа – 2 роки.

Джерело: МОЗ

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я