Американський виробник товарів для здоров’я — компанія Johnson & Johnson — має намір опротестувати рішення Державної адміністрації по промисловості і торгівлі КНР про анулювання торгового знаку лінійки продукції для моніторингу рівня глюкози в крові One Touch, повідомляє агентство Reuters.
Якщо рішення влади буде підтримано апеляційним судом, тоді місцеві компанії зможуть виробляти аналогічну продукцію під торговою маркою One Touch.
У Китаї проживає найбільша кількість пацієнтів з цукровим діабетом у світі. За прогнозом експертів, до 2035 року їх стане 142 700 000 проти 98 400 000 на сьогодні. У 2011 р. витрати, пов’язані з цим захворюванням, склали 17 млрд дол. США. Як заявили в компанії, вона розчарована рішенням китайської влади, оскільки цей бренд відомий у країні майже 10 років. Вона має намір домагатися його юридичного перегляду та анулювання. Рішення про анулювання товарного знаку One Touch було прийнято в грудні 2013 р. після звернення юриста однієї з китайських компаній, що використовують цей бренд для своєї продукції.
За повідомленням medpharmconnect.com