Карети «швидких» — якою буде ціна компромісу?

1151

peugeot_boxer_ambulanceЗа два дні до виборів, 23 травня цього року, Міністр охорони здоров’я України Олег Мусій взяв участь у церемонії передачі спеціалізованих медичних автомобілів Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва: «Сьогодні ми передаємо 91 автомобіль із запланованих 150. Приємно, що одні з найкращих автівок допомагатимуть рятувати життя киян, доз­волять надавати допомогу оперативніше та якісніше», — сказав він. Щоправда зауважив, що тендер із закупівлі «швидких» був проведений минулою владою і у правоохоронних органів до цих закупівель є низка запитань. «Однак МОЗ стоїть на одноз­начній позиції: проплачені з державного бюд­жету автомобілі мають працювати і служити людям. Саме тому ми максимально швидко, наскільки це можливо фізично, прискорюємо здачу автомобілів і перенаправляємо їх у регіони України», — підкреслив Олег Мусій.

Нагадаємо, що у медичної спільноти основ­ні питання викликали не стільки тендерні процедури, скільки самі авто, зокрема, медичне обладнання китайського виробництва, від якого вперто відхрещувалося і попереднє керівництво МОЗ, і переможець тендера «НВО «Практика». А якщо апаратура made in China відмовить? Чомусь Міністра, до речі, анестезіолога-реаніматолога за фахом, це не лякає. Він одночасно визнає автівки одними з найкращих і обіцяє потім дооснастити карети й ліквідувати всі прорахунки. Отже, розраховувати на незалежні технічні експертизи не доводиться — авто масово розподіляються по регіонах. Більше того, за період 17.03.2014-08.05.2014 — 33 робочі дні — на офіційному сайті МОЗ з’явилось аж 37 релізів щодо такого розподілу. Очевидно, що випробовувати китайські портативні системи догляду за диханням та засоби реанімації доведеться вже на живих пацієнтах, а нести відповідальність — бригадам екстреної допомоги.

За повідомленням прес-служби МОЗ України та з місця події

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я