З 8 жовтня розпочав роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я. За коротким номером телефону — 1677 — вони можуть отримати актуальну інформацію про зміни в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів і амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів із НСЗУ.
Відповіді на найпоширеніші питання доступні цілодобово в автоматичному режимі, а в робочий час із громадянами спілкуватиметься оператор. Усі запити, на обробку яких потрібен додатковий час, реєструватимуться і спрямовуватимуться у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після вирішення питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію щодо запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів і мобільних — безкоштовні.
«За півроку діяльності НСЗУ виконано величезну роботу. І нам надзвичайно важливо підтримувати зворотний зв’язок і з пацієнтами, і з лікарями. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок чи звернення не залишаться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися передусім на користь лікаря й пацієнта», — повідомив Голова НСЗУ Олег Петренко.
За матеріалами «Урядового порталу»