Про недобросовісних медиків і хабарників доповідатимуть у Національну службу здоров’я України

1098

У Національній службі здоров’я України з вересня запрацює «гаряча лінія», за якою українці зможуть повідомити про неякісно надану медичну допомогу або вимагання грошей за безкош­товні послуги. За словами Голови НСЗУ Олега Петренка, неякісна допомога чи відмова її надавати — основна підстава для розірвання договору з медичним зак­ладом. Крім того, якщо на «гарячу лінію» надійде велика кількість скарг на одну й ту саму лікувальну установу, це стане причиною як для проведення перевірки документації, так і ініціювання роботи медико-експертної комісії МОЗ.

«Ми працюємо над питанням зворотного зв’язку, який лежав би в основі оцінки якості наданих послуг, — повідомив Олег Петренко. — Цей зворотний зв’язок реалізовуватиметься поступово. Перша частина — з вересня у вигляді «гарячої лінії». Зараз розробляється механізм перевірки скарг громадян НСЗУ».

За матеріалами ІА «Укрінформ»

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я