У Національній службі здоров’я України з вересня запрацює «гаряча лінія», за якою українці зможуть повідомити про неякісно надану медичну допомогу або вимагання грошей за безкоштовні послуги. За словами Голови НСЗУ Олега Петренка, неякісна допомога чи відмова її надавати — основна підстава для розірвання договору з медичним закладом. Крім того, якщо на «гарячу лінію» надійде велика кількість скарг на одну й ту саму лікувальну установу, це стане причиною як для проведення перевірки документації, так і ініціювання роботи медико-експертної комісії МОЗ.
«Ми працюємо над питанням зворотного зв’язку, який лежав би в основі оцінки якості наданих послуг, — повідомив Олег Петренко. — Цей зворотний зв’язок реалізовуватиметься поступово. Перша частина — з вересня у вигляді «гарячої лінії». Зараз розробляється механізм перевірки скарг громадян НСЗУ».
За матеріалами ІА «Укрінформ»