У книзі «Медицинская реабилитация в спорте» розглядається наука управління параметрами гомеостазу у спортсменів при формуванні адаптації або дезадаптації під час занять спортом. Ключовим механізмом реабілітаційних заходів є розвиток адаптаційного синдрому з його основою — квадратом гомеостазу, який складається з нервової, гормональної, імунної і метаболічної систем. Стратегічна мета медицини — активне довголіття, яке визначається генотипом (вегетативним паспортом), розумовою, фізичною і сексуальною активністю, раціональним харчуванням і психічною рівновагою, реалізується адаптаційною, спортивною, медичною реабілітацією. Важливі її розділи (адаптаційна кінезі-, психо-, фізіо-, фармакотерапія залежно від вегетативного тонусу) і становлять основу книги.
У книзі «Медицинская реабилитация в спорте» наведено загальні відомості про медичну реабілітацію, спортивну медицину, вплив фізичних навантажень на організм людини у нормі та за патології під час занять фізкультурою і спортом; методи обстеження фізкультурників, спортсменів і хворих; можливості виявлення, запобігання, надання невідкладної допомоги та реабілітації передпатологічних станів і захворювань, що виникають у разі застосування фізичних навантажень.
У книзі «Медицинская реабилитация в спорте» наведено принципи медичної реабілітації патогенетичних синдромів, що відображають як розлади окремих рівнів регуляції, так і різнорівневі розлади загального характеру, котрі визначають особливості і характер перебігу захворювань і патологічних станів, розвиток їх ускладнень.
Окремо розглянуто питання про виділення в клініці захворювань, пов’язаних із заняттями фізкультурою і спортом, типових клінічних синдромів, які найчастіше зустрічаються і становлять суть захворювань, що визначають перспективи реабілітації. Наведено основні відомості про види, механізми розвитку медичної реабілітації на основі синдромального підходу, найбільш часті спортивні патології, принципи реабілітаційних заходів за невідкладних станів.
Книга «Медицинская реабилитация в спорте» рекомендована лікарям і студентам вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації.