Цифрові інновації: програму домашньої телемедицини вперше запустили в Україні

156

Першим учасником загальноукраїнської телемедичної платформи став Інститут серцево-судинної хірургії ім. Амосова. Тепер лікарі можуть контролювати стан пацієнтів після операції, які продовжують реабілітацію в домашніх умовах.

Фото: Vodafon Україна

Розробкою телемедичної платформи займалась компанія “Vodafone Україна” та Української асоціації розвитку інформаційних технологій в медицині в межах партнерського проекту.

Головна мета платформи – надання комплексних рішень, що призначені для адміністрування то організації процесів телемедичних консультацій як між лікарями, так і між пацієнтами та лікарями.

Розроблена спеціалістами платформа має два модулі:

  • Медичний портал MedBrama. Він створений для лікарів, щоб вони могли користуватись зручними інструментами телемедицини у своїй щоденній практичній діяльності.
  • Мобільний додаток «Пошук лікаря». Додаток призначається саме для пацієнтів.

За словами Віталія Осташко, президента Української асоціації розвитку інформаційних технологій в медицині в межах проекту для лікарів планується створення електронних персональних помічників, які суттєво оптимізують та спрощують щоденну роботу лікаря, дозволяє дистанційно працювати з пацієнтами на етапі реабілітації та лікування вдома.

Щоб скористатись порталом, достатньо буде лише мати комп’ютер та доступ в Інтернет. Всі дані будуть зберігатись в хмарному сховищі.

З моменту реєстрації лікаря на порталі MedBrama інформація про нього стає доступною для користувача  мобільного додатку «Пошук лікаря».

В даному додатку пацієнти легко знайдуть потрібного фахівця за заданими параметрами (спеціальність, стаж роботи, назва клініки або за допомогою геолокації). Також за допомогою мобільного додатку можна записатися на консультацію до обраного лікаря та користуватися додатком, як персональною медичною карткою, зберігаючи в особистому профілі необхідні файли.

У мобільному додатку реалізована функція телемедичного контролю з боку лікаря. Завдяки цій функції пацієнт має можливість підтримувати постійний online-зв’язок зі своїм лікарем.

Це особливо важливо, коли мова йде про хронічні захворювання, складні патології або післяопераційні випадки, що вимагають спостереження за ходом лікування навіть за межами стаціонару.

Джерело: Дело.ua

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я