Фонд соціального страхування спільно з Міністерством соціальної політики та Міністерством охорони здоров’я працює над впровадженням електронного реєстру листків непрацездатності. Передбачається, що замість існуючої системи видачі лікарняних листків на бланках суворої звітності буде запроваджено електронний реєстр. Він надаватиме лікарям, роботодавцям, застрахованим особам і представникам Фонду соціального страхування (у межах повноважень) доступ до інформації про лікарняні листки.
Відповідно до проекту концепції нової системи лікар матиме можливість здійснити видачу електронного листка непрацездатності з будь-якого засобу інформатизації (комп’ютера, планшета, смартфона). Ідентифікація і доступ користувача до особистого кабінету в системі реєстру здійснюватиметься за аналогом роботи системи «Приват24». За словами директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Євгена Баженкова, відкриття листка непрацездатності відбуватиметься в режимі реального часу, саме за фактом встановлення лікарем тимчасової непрацездатності застрахованої особи. «У реєстрі відображатимуться час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров’я і вид захворювання. Далі лікар ставить свій електронний підпис, і лікарняний листок одразу фіксується в реєстрі. З цього моменту його може бачити і роботодавець, і відповідний спеціаліст Фонду соціального страхування України», — зазначив Є. Баженков.
За його словами, усі дані автоматично перевірятимуться на відповідність реєстру страхувальників, і в разі невідповідності даних документ не буде зареєстровано в системі. Це унеможливить видачу листка непрацездатності неіснуючим працівникам неіснуючих підприємств, обіг фальсифікованих і підроблених листків, а також відкриття листка непрацездатності одночасно в кількох закладах охорони здоров’я.
За матеріалами офіційного веб-сайту Фонду соціального страхування