Це дострокова ініціатива, яка має на меті формування нової культури слідкування за власним здоров’ям. Реалізацією проекту займається найбільша організація пацієнтів БО «100% Життя». Про це проінформував Максим Ровінський, директор з комунікацій благодійного об’єднання.
«Оскільки інститут сімейних лікарів створено не так давно, то справжня комунікація між пацієнтами та спеціалістами ще не встигла вибудуватися. Наша інформаційна кампанія спрямована на те, щоб сформувати нову культуру спілкування, нову культуру турботи про своє здоров’я», – зазначив пан Ровінський.
Інформкампанія розрахована на 3 роки. Особливість бренду «Твій сімейний лікар» криється в легкому та сучасному поданні інформації: вся інформація подається у вигляді листування у месенджері.
Зазначений стиль комунікації віртуального спеціаліста має створювати не тільки правильну репутацію та імідж сімейного лікаря, який завжди відкритий до спілкування з пацієнтом, а й стати наочним прикладом для лікарів.
Крім дизайну та фірмового стилю розробники зробили спеціальний сайт simeynyk.info, де пацієнти можуть отримати практичні поради та рекомендації з підписання декларацій з сімейними лікарями. Медики матимуть можливість розробити зі свого боку необхідні для роботи друковані матеріали згідно нової стилістики.
Після старту кампанії брендом «Твій сімейний лікар» зможуть скористатися всі сімейні лікарі, терапевти та педіатри на безоплатній основі. Інформаційні повідомлення нової кампанії будуть розміщуватися в громадському транспорті, білбордах міст України, сайтах та в соцмережах.
Джерело: БО “100% життя”