Вимушена посмішка – шлях до алкоголізму?

421

Чимало людей мають звичку після важкого робочого дня випити алкогольний напій для релаксу – це фактично норма для сучасного світу. Результати нового дослідження американських вчених, нещодавно опублікованого у Journal of Occupational Health Psychology, можуть спонукати менеджерів і роботодавців переглянути політику обслуговування клієнтів з обов’язковою усмішкою: саме вона вимушує шукати душевного балансу на дні келиха з коктейлем.

Команда дослівників вивчала звички, зокрема модель вживання алкоголю, серед вибірки з найомних робітників, у тому числі зайнятих у сферах охорони здоров’я та обслуговування.

У сукупності вони проаналізували дані телефонних інтерв’ю з 1592 респондентами, де, зокрема, запитувалося про те:

  • як часто учасники фальсифікували або пригнічували всласні емоції ,
  • як часто і скільки учасники вживали після роботи спиртні напої.

Крім того, дослідники оцінювали, наскільки учасники опитування імпульсивні й наскільки вони відчувають себе на робочому місці незалежними.

Після аналізу автори виявили безпосередній зв’язок між звичкою імітувати або гіперболізувати позитивні емоції (наприклад, «щиро» усміхатися клієнтам) і зловживанням алкогольними напоями після роботи. Зрозуміло, зв’язок між цими двома явищами був більш чи менш інтенсивним у залежності від здатності людини до самоконтролю, а також характеру взаємодії.

Наприклад, коли дуже імпульсивні співробітники були змушені усміхатися клієнтам у ресторані, кореляція зі зловживанням алкоголем була більш вираженою, ніж у працівників, налаштованих на тривале спілкування (у таких сферах як охорона здоров’я або освіта).

Джерело: HealthCentral

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я