Житомирщина: Гроші є — черга за громадами

2532

Для створення спроможної мережі закладів з надання первинної медичної допомоги органи місцевої влади Житомирської області мають подати пропозиції щодо будівницт­ва нових амбулаторій, а також назвати ті, які будуть відновлені. Кошти для реалізації 54 проектів у розмірі 155,5 млн грн уже на рахунку області.

«Це той рідкісний випадок, коли спочатку виділяють кошти, а потім ставлять завдання. Проблем із фінансуванням немає, тому потрібно якнайшвидше подати пропозиції Мінрегіону, щоб розпочати будівництво амбулаторій, — наголосив Голова Житомирської ОДА Ігор Гундич, спілкуючись з керівниками райдержадміністрацій та громад Житомирщини. — Якщо ми говоримо про реконст­рукцію, то будівля має відповідати параметрам проектів планування сучасних амбулаторій. Мусимо забезпечити доступність медичної допомоги для пацієнтів, у тому числі людей з інвалідністю. Якщо це будуть нові амбулаторії, то влаштовувати їх потрібно в місці, де вже є комунікаційні мережі. Крім цього, будівницт­во закладу там, де немає лікаря, позбавлено сенсу. Тому ваше завдання — знайти фахівця, який надаватиме якісні послуги жителям. Саме для цього Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України пропонує проекти із житловим приміщенням для лікаря з родиною».

Наприкінці 2017 року Ігор Гундич анонсував будівництво в області амбулаторій нового зразка із житлом для лікарів, обладнанням і транс­портом за визначеними типовими проектами. Зокрема для сільської місцевості пропонується кілька варіантів типових проектів планування — із розрахунку на 1-2 лікарів первинної медичної допомоги із житловим приміщенням для лікаря з родиною та на 5-7 лікарів первинної медичної допомоги без житла. Проекти також різняться за принципом будівництва: з використанням цегли, пінобетону та на каркасній основі. Райдержадміністрації та ОТГ, готуючи свої пропозиції, мають враховувати обидва фактори.

В амбулаторіях надаватимуть первинну медико-санітарну допомогу, виконуватимуть прості маніпуляції та процедури, щеплення (для цього будуть кабінети з окремим входом), видаватимуть передбачені державою лікарські засоби, проводитимуть експрес-аналізи й взяття матеріалів для аналізів з метою їх подальшої передачі у відповідну акредитовану клініко-діагностичну лабораторію. З метою виконання санітарно-епідемічних заходів в амбулаторній частині передбачаються приміщення малої стерилізаційної та відповідні умови зберігання інвентаря для прибирання.

За матеріалами прес-служби Житомирської ОДА

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я